Jídelníček 9.6. 2011

9. června 2011 v 18:27 | Kwíka |  moje hubnutí
ráno
190 g třešní --> 121 kcal
banánový nápoj, půl celozrnné bulky --> 250 kcal
dopoledne
chléb z žitného šrotu s plátkem sýru --> 93 kcal
paprika, okurka --> 36 kcal
obědzeleninový salát s oliv. olejem --> 40 kcal
odpol. do 154554 g okurky --> 8.6 kcal
večer-- nic --

celkem: 560 kcalváha: 53.9 kg
Pohyb:
ráno - 1 km běh ráno na lačno, chůze
dopol. - 30 min. kalanetiky (v tělocviku)
odpol. - chůze, hodina uklízení, 30 min. gymnastika
(roztahovačky, skoky, trochu posilovaček)

Tak po dnešku jsem úplně zbitá. Ještě jsem byla unavená z toho mého předchozího cvičení a k tomu kalanetika. Ale řeknu vám, že kdybych neměla tu svoji gymnastiku, tak bych určitě šla do kalanetiky. Jsem trénovaná, takže jsem to zvládla, ale tím že mám ještě unavené svaly jsem to cítila dost ostře, takže vím že je to velmi intenzivní a efektivní cvičení.
Pokud si totiž chcete hezky vytvarovat postavu především v problematických parittích těla, kalanetika je pro vás to pravé. Když si něco o kalanetice zjistíte a budete cvičit opravdu poctivě každý den, už do měsíce můžete vidět patrný rozdíly. Takže určitě doporučuju!
Strečink, pilates a kalanetika jsou nejlepší způsoby cvičení, kterými si tvarovat postavu!! Zkuste si třeba najít nějaké knížky v knihovně, viděla jsem jich o kalanetice spoustu ;)

No a k tomu jídelníčku: jak se tak dívám, tak to dopadlo docela dobře, protože jsem čekala o dost víc kalorií.
Dneska jsem měla poprvé po měsíci plátkový sýr. Je to hodně tučné jídlo, ale s tím chlebem to chutnalo jak ta nejlepší věc na světě. ňam! :P
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ThinLuc* ThinLuc* | Web | 9. června 2011 v 18:49 | Reagovat

Máš to hezounké ;) opět, a tenp ohyb krásný.
Ráda spřátelím )

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama