Jak být Pro-ANA a zůstat svá

22. května 2010 v 19:33 | Kwíka |  pro ANA

jak dodržet svou dietu a přitom se nestát nevrlou anorektičkou

Problémem při držení ana diety je, že máte v těle nedostatek vitamínů a minerálů potřebných pro vaší psychickou pohodu a nedostatek některých potřebných mastných kyselin může vést k snížení duševních schopností. Zde je pár triků, které vám pomohou se této krizi (která by někdy mohla vést až k ztrátě důležitého přátelství!) vyhnout.

- pijte syrovátku: Syrovátka je vyvážený nápoj, který nezatěžuje organismus, zajistí rychlé a souvislé zásobení všech orgánů potřebnými vitamíny a minerály. Tato tekutina takřka neobsahuje tuky a soli, na druhé straně však obsahuje mnoho kvalitních bílkovin, ve vodě rozpustné vitamíny B1, B2, B6, B12, E, C a mléčný cukr.

- jezte hořčík: magnesium je důležité pro psychickou pohodu a nedostatek způsobuje svalové křeče.

- svačte oříšky: obsahují hořčík a nenasycené mastné kyseliny (neboli oleje, ale vážně to nejsou tuky ;), které jsou nezbytné pro spalování tuků. Hlavně ale nejezte solené nebo nějak upravované! Sůl je při dijetě to nejhorší, zadržuje vodu a vůbec dělá v těle bordel..

- udělejte si koupel s výluhem z přesličky. Má mnoho minerálních látkech a jak jistě víte, pokožka je největší orgán těla a tudíž nejvíce vstřebává :) (kdlidně si tam přidejte i další minerály jako tekutý křemík a koupelová sůl)

- papejte rybí tuk: mastné kyseliny EPA a omega 3 jsou potřebné pro kosti a pro vznikání nových synapsí (neuronové spoje, které se vytváří učením). Neodstatek tudíž vede k snížení duševních funkcí.

- pijte zelený čaj: bohatý na minerální látky a urychluje metabolismus

- užívejte Psyllium: dalším častým problémem je neodstatek nestravitelné látky - vlákniny - což zapřičiní špatnou peristaltiku střev (problémy s vyprazdňováním). Psyllium je přírodní látka, která dalo by se říct vlákninu zcela nahradí a urychlí činnost střev


Samozřejmě hořčík není všechno. Je potřeba i iod a ostatní látky, takže si někdy dejte i magnesiu a klidně papejte jiné doplňky stravy.  Taky si najděte chvilku času samy pro sebe a zajděte si na masáže nebo do sauny. Když bude nejhůř, kupte si nějaký SSRI (inhibitor zpětného vychytávání serotoninu), např. pram. Ve své podstatě je to antidepresivum, ale nejde o nic víc, než že se na přírodní bázi vychytává serotonin, kterého je při dietách nedostatek. Serotonin je potřebný k pocitu pohody a štěstí. Dalšími triky pro zvládání školy jsou chytré drogy - nootropika.

Uvádím odkaz na dobrý článek: http://www.security-portal.cz/clanky/nootropika-palivo-pro-p%C5%99etaktovan%C3%A9-mozky-hacker%C5%AF
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chica // <~----- Affiláté^^; Chica // <~----- Affiláté^^; | Web | 22. května 2010 v 21:34 | Reagovat

Dobrej článěk)) jj spřátelíím :)

2 Bařbuna Bařbuna | Web | 22. května 2010 v 21:43 | Reagovat

jasně že spřátelím:D:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama